Önsöz

Fotoğrafım
Köprünün üzerinde omzumda uyurken, seni izliyordum, boğazı aldatırken.

2.10.2009

biz

Hiç bırakmadığımız soluğu, Joker’de alıyoruz o gece. Alkol damarlarımıza karışıyor, bizden habersiz. Ayrı ayrı değil, mutluluktan, beraber sarhoş oluyoruz. Kaçıncı bardak, kaçıncı kadeh, kaçıncı şişe, unutuyoruz. Devamlı konuşuyoruz bu arada. Birleşen hayatlarımızı anlatıyoruz, buluşmadan önce. Birbirimiz için yapamayacağımız bir şey yok, o noktada. Ayakta zor duruyorum bir an, ta ki bana sarılana kadar. Gücümüzü toparladığımızda yağmalıyoruz birbirimizi, tutkudan, hırstan. Etraftakilerin gözleri kör oluyor, bakamıyorlar. İkimizde çalan müziği beğenmiyoruz, duymadığımızdan. Sağır edici bir bağlılık bizimkisi. Sıkılıyoruz kalabalıktan sonra, koşarak atıyoruz kendimizi caddeye. Dönüş yolunda omzumda uyurken seni izliyorum, boğazı aldatırken. Yüzünün her noktası, cildinin beyazlığını kazıyorum aklıma. Asansörde dua ediyoruz, gittiğimiz daire, her gün birkaç kat daha yükselsin diye. Beraber uyuyoruz, birbirimizi izlerken. Konuşmuyoruz bu sefer, gözlerimiz kavga ediyor, huzur için. Sabah uyandığında, en tatlı halin var kadrajda, ben çekiyorum fotoğrafı bu kez. Sana sırtımı dönmüyorum, kâğıdı kalemi elime alıyorum hemen, o ‘an’ı korumak için.

Mutluyken yazıyorum.

Hiç yorum yok: