Önsöz

Fotoğrafım
Köprünün üzerinde omzumda uyurken, seni izliyordum, boğazı aldatırken.

5.10.2009

Benim nazarımda, dünyanın en değerli annesine;

Üzülmesine bir an bile katlanamadığım, beraber yaşadığım, beraber geçmişi ve geleceği paylaştığım, iç ve dış güzelliğini bize yansıtmış olan

Anne

Sana olan sevgimin değerini ölçmek bir kenara, tam olarak gösterebildiğimden bile şüpheliyim. Bakma sana aldığım bu çiçeklere. Yetmiyor sana. Yetmez! Birde çok seviyorum seni. Her emeğinin, her çabanın farkındayım. Umarım sende benimkilerinin farkındasındır. İstemeden de olsa yaşadıklarımız, geleceğin bir aynası olamaz. Birbirimizi her geçen gün daha iyi anlayacağımızı umuyorum

Ve hala anlayamıyorum, senin içindeki sevginin şefkatin büyüklüğünü, yüceliğini. Milyonlarca insanın arasında kendimi şanslı saymak ve açıkça gurur duymak da benim mutluluğum.

Sev beni anne… Bütün hayallerinin gerçekleşmesi dileğiyle




İlk oğlun

Hiç yorum yok: