Önsöz

Fotoğrafım
Köprünün üzerinde omzumda uyurken, seni izliyordum, boğazı aldatırken.

5.10.2009

birkaç şerit

Otoyolun şeritlerine dalmış, birisini düşünürken veya istemsizce hüzünlenirken, radyoda neden hep duygusal bir şarkı çalar. Nasıl bir tesadüftür…

Seni izliyordum bende… Otobüsün radyosunda bana hüznü anımsatan bir şarkı. Sanırım coldplay. Uyuyorsun kucağımda, rüyalarını merak ediyorum. “Seni seviyorum” diye sesleniyorum, duymuyorsun. Bilmem belkide yüzündeki gülümsemenin sebebi budur, hissetmişsindir rüyanda.

Yarım saat oldu hâlâ seni izliyorum. Sıkılmak mı? Ne demek! Her geçen saniyenin bile bitmemesini istiyorum. Otoyolun şeritleri üstümden geçiyor, ikiye ayırıyor beni. İki tarafımda seni seviyor.

Kucağımda uyuyorsun. Aman tanrım, ne büyük mutluluk! Hissediyorum seni, vücudumda. Bilmem kaç şerittir aşığım sana.

Hâlâ seni izliyorum.

Hiç yorum yok: