Önsöz

Fotoğrafım
Köprünün üzerinde omzumda uyurken, seni izliyordum, boğazı aldatırken.

5.27.2009

.

Bugünlerde karmaşık bir ruh hali içerisindeyim. Hayat önümden akıp gidiyor ve ben yakalamaya çalışıyorum. Hızlı akan bir nehirde yüzmek zordur, boğulmamak için uğraşıyorum. Bir yandan sınavlar ve okulu bitirme derdi, bir yandan babam, kuşatılmış durumdayım. Karanlık ve ıssız bir otobandan geçerken "ya, şu an burada, tek başıma olsaydım" diye düşünürsünüz ya, iç geçirirsiniz; neyse ki arabadayım ve yola devam ediyorum. İşte ben o yolu bitirmek için uğraşıyorum.

Bir de sen olmasan. Varlığınla ayakta duruyorum. Hayat arkadaşım.

5 yorum:

Maybe dedi ki...

mır. (:

foodbynil dedi ki...

kim ki o?

Maybe dedi ki...

oha kaç aydır bu blogu takip ediyorsun. yuh.

Arturo dedi ki...

maybe tabiki
(:

kırmızılı dedi ki...

ne güzel yanında biri var...
ben aynı durumda ama senden daha yalnızım...