Önsöz

Fotoğrafım
Köprünün üzerinde omzumda uyurken, seni izliyordum, boğazı aldatırken.

4.19.2009

bir kaç parça

“every body’s gotta learn sometimes” da sana ilk yazımı yazdım. “crazy” çalarken öpüşüyorduk bugün. “black” de sigara içiyorduk. “island blues” u göğsüme uzanmış bana söylüyordun. “eternity” çalarak sürpriz yaptım. “aslında bir soru var” ben çaldım sen söyledin. sen izmirdeyken “ah bu ben” i çaldım söyledim, kaydedip sana yolladım. “nothing else matters” gitarda sana ilk öğrettiğim şarkı (ve tek). “sober” ı söylediğini söyledin. “stairway to heaven” beni düşünürken. “paranoid android” uyumak için. “I kissed a girl” seni kızdırmak için. “ideotech” beraber dünyadan yükselirken. “sweet child o’mine” çalıyordu, seni düşünürken. “cary you home” u sana yazmak istedim. “ode to the sun” çalıyordu sen gülerken. “bang bang” çalıyordu ağlıyorken. “forget her” çalıyordu içerken. “breath me” çalıyordu sarhoşken. “alone with you” senden-benden uzakken. “still loving you” kalp atışlarını dinlerken, “Shine on you crazy diamond” sevişirken.

3 yorum:

foodbynil dedi ki...

Çok şarkılı türkülü türkülü bi aşkmış babacım sizinki :D

dyq dedi ki...

şarkılarla o anı hatırlamayı seviyorum. yazını okurken farkettim..

Adsız dedi ki...

şarkılar her an olmalı her an..
işte bunun gibi...
more than anyone-gavin degraw benden sizin aşkınıza gelsin ozmn :)