Önsöz

Fotoğrafım
Köprünün üzerinde omzumda uyurken, seni izliyordum, boğazı aldatırken.

4.04.2009

sonuç hep aynı...

Asmalımescit'te geçen son iki tavla mücadelesinde çok sıkıldım... Hiç çekişme yoktu...
İlk oyunu "tartışmasız" bir skorla 5-1 kazandıktan sonra Maybe yine çılgına döndü. "Çok şanslısın laaaaaaaaan" diyip üzerime saldırmaya başladı. Bir arkadaşımızın stüdyosuna yetişmek zorunda olduğumuz halde yine "ya bidiya oynıycaz bidiya!" "Öldürürüm seni" gibi tehditler savurdu. Kalktık tabi...
Yolda giderken hâlâ sinirli olan Maybe "Kaç tane çift attın hayvan!" diye bağırırken, kolumu uzattım ve bileğimi gösterdim. "Baksana" dedim. Tam Maybe "Ne oldu koluna?" diyecekken "Görmüyormusun BİLEĞİ, zar böyle atılır" dememle, bu şakayı da yedi, sonra ağlamaklı oldu ve tabi vurmaya başladı.
Dün oynadığımız oyunu da 5-3 kazandım. Olmuyor böyle çok sıkılıyorum...

3 yorum:

bi dost dedi ki...

"Olmuyor böyle çok sıkılıyorum..."

çok havalı olmuş bu cümle ama, ayıp yahu! :D

maybe dedi ki...

ben öğrettim hala konuşuyor işte..cansıkıntısı..:))

Arturo dedi ki...

hayatım senin öğrettiğin KIZ TAVLASI
ehehehehhe